Kirjoittaja Aihe: UUSI KYSYMYS NETTIPAPILLE? *klikkaa tästä*  (Luettu 8109 kertaa)

Nettipappi Marko

• Nettipappi
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
    • Profiili
Hyvät nettipapin palstan käyttäjät,

Tällä sivustolla monien käyttäjien kokemus on, että uusien viestien aloittaminen tapahtuu äärimmäisen hitaasti. Jos sinulla on samanlaisia ongelmia, voit toimia seuraavalla tavalla:

1. Esitä kysymyksesi vastaamalla tähän viestiin
  • Tämän viestiketjun lopussa on nuoli-painike, jolla vastauksen voi aloittaa.

2. Nimeä kysymyksesi, jos niin haluat
  • Pyyhi pois "aihe" -kentän teksti ja laita tilalle oma aiheesi.
  • Voit myös säilyttää vanhan otsikon, jolloin minä annan kysymykselle sisältöä vastaavan otsikon.

3. Nettipappi hoitaa loput
  • Minä siirrän kysymyksen uudeksi viestiketjuksi.
  • Tarvittaessa nimeän sen.
  • Vastaus tulee sitten aikanaan.

Uusien aiheiden luominen suoraan nettipapin kysymyspalstalle on ilman muuta sallittua. Nämä ohjeilla kysymyksen esittämine vain saattaa onnistua helpommin.
« Viimeksi muokattu: 31.07.2021 - klo:11:29 kirjoittanut Nettipappi Marko »
Marko Sagulin

Jesustelija

• Tulokas
  • *
    • Profiili
Heippa!

Pitääkö mielestäsi kristityn puolustaa Israelin toimia tilanteessa kuin tilanteessa? Kristillisen sionismin kannattajat tuntuvat vaativan tätä. Mitkä olivatkaan ne Raamatun profetiat, jotka kristilliseen sionismiin liittyvät?

Israelilla on tietysti oikeus puolustautua terrorismia vastaan, mutta ei tunnu oikealta, että he siinä samalla tuhoavat hurjat määrät viattomia siviilejä sekä heidän asuinsijansa. Väitellessäni tästä joku tokaisi minulle, että kyllähän Vanhassa testamentissakin Jumala jopa käskee tappamaan vieraita kansoja. Minusta tuo on huono argumentti, koska kuka tietää haluaako Jumala tosissaan tuhota esim. Gazalaisia. Onko mielestäsi tämä kristillisen sionismin raamatuntulkinta kestävää? Pitääkö kaikkien Raamatun vakavasti ottavien kristittyjen olla sionisteja?