Kirjoittaja Aihe: Mihin seurakuntaan liittyisin?  (Luettu 1687 kertaa)

Anu

  • Vieras
Minulla on ollut uskoni aina mutta nyt elämäni vastoinkäymisten myötä se on voimistunut ja olen oikeastaan kokenut uskoontulon äskettäin voimakkaasti. Olen pyytänyt syntejäni anteeksi rukoillen ja rukouksiini on vastattu. Minulla ei ole seurakuntaa ja nyt koen kaipaavani yhteisöä, minua ei ole kastettu ja toivon pääseväni kasteelle. Mihin seurakuntaan minä voisin sopia, asun Vantaalla Korsossa, itse olen miettinyt Vantaan vapaaseurakuntaa Hiekkaharjussa. Olen koko elämäni kuulunut vain siviilirekisteriin. Miten voisit opastaa minua uudella tielläni? Kiitos paljon jos autat minua.

Nettipappi Marko

  • Nettipappi
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 2 157
    • Profiili
Hei Anu,

Lämpimästi onnea ja siunausta erittäin hyvän tien valitsemisesta! Toiveesi yhteisön löytymisestä on myös erinomainen ja tarpeellinen. Vaikka todella mielelläni vastailen ihmisille netissä, niin tällä erää rohkaisisin sinua ottamaan minuun yhteyttä vaikkapa sähköpostitse tai puhelimitse. Haluaisin jutella paljon laajemmin taustoistasi ja erilaisista kristillisistä kontakteistasi elämäsi varrelta. Sillä tavoin voisimme ehkä löytää sinulle sopivimman paikan.

Marko Sagulin
p. 040 309 8106
marko.sagulin@evl.fi
Marko Sagulin